مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-09سياسي

شهرستان بیله سوار می تواند در صادرات تولیدات استان نقش اساسی داشته باشد


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل و فرماندار شهرستان بیله سوار با هم دیدار و بر ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری این شهرستان تاکید و هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی، - ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل و فرماندار شهرستان بیله سوار با هم دیدار و بر ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری این شهرستان تاکید و هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی، مراکز دانشگاهی و پژوهشی را در تسریع این امر خواستار شدند.

یوسف عباسپور، 18 تیر ضمن اشاره به اهمیت کارآفرینی بر پایه نوآوری، گفت: شهرستان بیله سوار به دلیل قرار گرفتن در مرز جمهوری آذربایجان می تواند نقش اساسی در صادرات محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان باشد.

وی در ادامه به وجود پتانسیل های نیروی انسانی و نخبه ها و تحصیلکردگان در این شهرستان پرداخت و افزود: با تجمیع همه فناوران و نخبگان شهرستان بیله سوار در مرکز کارآفرینی و نوآوری و همچنین با تیم سازی آنها در رشته های مختلف می توان فضای جدیدی را در اقتصاد دانش بنیان و فناورانه گشود.

عباسپور تصریح کرد: با ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری طی تفاهم نامه مشترک و نیازسنجی نیازهای فناورانه شهرستان به خصوص گمرک بیله سوار می توانیم فناوری های نوین را به کمک فناوران این شهرستان ایجاد و آنها را به بازارهای داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بیله سوار می تواند در صادرات تولیدات استان نقش اساسی داشته باشد

شهرستان بیله سوار می تواند در صادرات تولیدات استان نقش اساسی داشته باشد