مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09ورزشي

اعزام تیم بانوان و آقایان نجات غریق همدان به مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان گفت: تیم بانوان و آقایان نجات غریق استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

- جمال لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام تیم نجات غریق استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور آقایان و هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشوری بانوان در جزیره کیش برگزار می شود.

وی افزود: تیم های آقایان و بانوان همدان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان با اشاره به اسپانسر تیم های استان گفت: شهرداری لالجین با عنوان شهر جهانی سفال حامی مالی تیم نجات غریق استان در مسابقات کشوری است.

لطیفی خاطرنشان کرد: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حمایت های مالی خوبی را در جهت اعزام تیم های بانوان و آقایان نجات غریق انجام داده اند.

وی با اشاره به اسامی شرکت کننده در این رقابت ها بیان کرد: تیم بانوان استان بر ترکیب مریم افکار، ثمین طاهری، مریم شهبازی، نرگس روستایی و با مربیگری سهیلا زندیه در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان عنوان کرد: همچنین تیم نجات غریق آقایان نیز با ترکیب مهران زمانی، علی پیریایی، علی مقدادی، سامان سخاوت و با مربیگری رضا پیوندی در این رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم بانوان و آقایان نجات غریق همدان به مسابقات قهرمانی کشور

اعزام تیم بانوان و آقایان نجات غریق همدان به مسابقات قهرمانی کشور