مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05دانش

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شرکت انتشاراتی بین المللی


رییس دانشگاه تهران پیشنهاد ایجاد یک شرکت انتشاراتی بین المللی با همکاری مشترک دانشگاه های بزرگ کشور و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز سه شنبه 13 تیر ماه 1402 در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) که در محل دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور که 20 تیر ماه 1402 برگزار خواهد شد، این موضوع مطرح خواهد شد تا یک شرکت انتشاراتی بین المللی که انتشار مجموعه ای از مجلات و کتب به چند زبان را پوشش دهد، در همکاری مشترک دانشگاه های بزرگ کشور و سازمان سمت، ثبت شود و مدیریت هر یک از بخش های آن را یکی از دانشگاه ها و یا سازمان سمت عهده دار شوند.

رییس دانشگاه تهران افزود: در صورتی که موضوع ایجاد یک شرکت انتشاراتی بین المللی، در اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور مورد تأیید و تصویب قرار گیرد، یک اتفاق خوب برای ارتقای تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در سپهر علم و فناوری رقم خواهد خورد.

همچنین می توان این موضوع را در قالب یکی از مواد برنامه هفتم توسعه گنجاند و برای راه اندازی و اداره این شرکت انتشاراتی بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شرکت انتشاراتی بین المللی

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شرکت انتشاراتی بین المللی