مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-22سياسي

کوچک ترین هیئت عزاداری در شهرستان شوش


نونهالان هیئت دمام و سنج رایه العباس (ع) شهر شوش با دستان کوچک خود به عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفایش پرداخته تا محبت و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) به نمایش بگذارند.

- شوش- نونهالان هیئت دمام و سنج رایه العباس (ع) شهر شوش با دستان کوچک خود به عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفایش پرداخته تا محبت و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) به نمایش بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دستگاه عزاداری امام حسین (ع) آنقدر عظمت و شکوه دارد که حتی کودکان و نونهالان در نقاط مختلف شوش سعی دارند به هر نحوی در مراسم سوگواری سالار شهیدان نقش آفرینی کنند.

عشق به امام حسین (ع) در شهر مذهبی شوش در این ایام جلوه بیشتری از دیگر اماکن استان خوزستان دارد و هر ساله عزاداری های مردم در آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) توسط شبکه های سراسری پخش زنده تلویزیونی می شود.

کودکان و نونهالان در هیئت دمام و سنج رایه العباس (آخر آسفالت شوش) با دستان کوچک خود به عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش پرداختند تا محبت و ارادت خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک ترین هیئت عزاداری در شهرستان شوش

کوچک ترین هیئت عزاداری در شهرستان شوش