مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-16سياسي

وقتی مرکز مشاوره گره گشا می شوند


رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: با بهره گیری از ظرفیت مراکز مشاوره شاهد افزایش سازش در پرونده های طلاق این شهرستان هستیم.

- علی لطیفی ظهر امروز (25 تیرماه) در دیدار با فرماندار ابهر که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، با بیان اینکه طرح های بسیار خوبی در بهزیستی اجرا می شود، عنوان کرد: از جمله این طرح ها در حوزه پیشگیری خط ملی اعتیاد، خط مشاوره است.

وی با اشاره به فعال بودن کارشناسان طلاق در شهرستان، عنوان کرد: طبق تفاهم نامه منعقده دادگستری موظف است افرادی را که برای طلاق مراجعه می کنند به کارشناسان مراکز مشاوره ارجاع دهند.

لطیفی با اشاره به اینکه خوشبختانه آمارهای سازش در طلاق در سایه بهره گیری از این مراکز افزایش یافته است، تصریح کرد: در بحث جمع آوری معتادان نیز امسال 140 معتاد متجاهر در کمپ خانه دوست هیدج پذیرش شده اند که این امر نیز باعث شده است بنا بر اذعان نیروی انتظامی آمار سر قت های خرد در شهرستان کاهش یابد.

رییس بهزیستی ابهر با اشاره به موضوع مشارکت های مردمی، متذکر شد: با اعتمادی که خیرین به بهزیستی دارند این مشارکت ها امسال 100 درصد افزایش یافته است که این اعتماد نیز در سایه شفاف سازی از هزینه کرد کمک ها حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مرکز مشاوره گره گشا می شوند

وقتی مرکز مشاوره گره گشا می شوند