مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-04سياسي

برگزاری 312 جشن به مناسبت عید غدیر خم در قزوین


312 جشن در سطح استان قزوین در سطح استان قزوین برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حق شناس بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: حقیقت دین بر مبنای ولایت است و دین بدون ولایت همان اسلام امریکایی است.

وی با بیان اینکه اولین مبلّغ ولایت و غدیر پیامبر (ص) بود افزود: پیش قراول بزرگداشت غدیر نیز امام خمینی (ره) بود و امروز این علم به دستان رهبر انقلاب سپرده شده است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین با بیان اینکه ترویج زیارت غدیر یکی از رسالت های این بنیاد است، بیان کرد: این زیارتنامه 30 آیه به صورت مستقیم و حدود 60 آیه غیرمستقیم در وصف حضرت امیر (ع) در زیارت غدیریه آمده است.

وی با بیان اینکه بی شک مهمترین رسالت پیامبر تبلیغ امامت حضرت امیر (ع) و اولاد اوست عنوان کرد: در سالهای اخیر شاهد رونق جشن های خودجوش غدیر توسط گروه های مردمی هستیم.

حق شناس از برپایی مراسم خوانش زیارت غدیریه خبر داد و عنوان کرد: 50 مسجد در سطح استان قزوین خوانش زیارت غدیریه را در دستور کار دارند.

وی از برگزاری مسابقه خوشنویسی در روز عید غدیر خبر داد و اضافه کرد: برگزاری جشنواره راویان غدیر، مداحی، منقبت، بیان و شعر غدیر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 312 جشن به مناسبت عید غدیر خم در قزوین

برگزاری 312 جشن به مناسبت عید غدیر خم در قزوین