مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-18اجتماعي

رایگان شدن تعرفه آب و برق 29 هزار خانوار مددجو در ایلام


مدیرکل بهزیستی ایلام از رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز 29 هزار خانوار مددجو در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نورعلیوند عصر سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: سیر تحولی بهزیستی طی 43 سال گذشته از تاسیس تاکنون صعودی بوده و این مجموعه را از یک نهاد حمایتی صرف به سازمانی تخصصی، حمایتی تبدیل و به افراد در تمام مراحل زندگی خدمت ارایه می کند.

وی بیان کرد: اگرچه جامعه هدف آماری این اداره کل 47 هزار نفر بوده اما اجرای طرح هایی نظیر تنبلی چشم کودکان 3تا6ساله، غربالگری شنوایی نوزادان و آموزش های پیش از ازدواج و ژنتیک موجب شده تمامی مردم به نوعی جامعه بهزیستی باشند.

وی اظهار کرد: این اداره کل با ایجاد مراکز مثبت زندگی در نقاط مختلف استان خدمات دهی به جامعه هدف را گسترش و توسعه داده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهزیستی در دولت مردمی سیزدهم که برای نخستین بار به مردم ارائه شده است، ادامه داد: رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز 29 هزار خانوار مددجو، افزایش 2 برابری سهم کمک هزینه مسکن خانواده های دارای 2 عضو معلول به بالا، برقراری مستمری تمامی خانوارهای پشت نوبت حوزه اجتماعی و توانبخشی و حذف دهک درآمدی خانواده های دارای فرزند چندقلو برای برقراری مستمری از جمله این خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن تعرفه آب و برق 29 هزار خانوار مددجو در ایلام

رایگان شدن تعرفه آب و برق 29 هزار خانوار مددجو در ایلام