مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-21سياسي

گناه هتک حرمت قرآن از قتل و جنایت هم بالاتر است


خطیب جمعه گرگان با محکوم کردن هتک حرمت قرآن گفت: هتک حرمت قرآن عمل زشت، رذیلانه و قبیح تر از هر قتل و جنایتی است.

- ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با محکوم کردن هتک حرمت قرآن گفت: هتک حرمت قرآن عمل زشت، رذیلانه و قبیح تر از هر قتل و جنایتی است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه گرگان با انتقاد از عمل شنیع هتک حرمت قرآن در کشور سوئد اظهار کرد: این برای چندمین بار است که در کشورهای غربی قرآن را به آتش کشیده و قلوب مسلمانان را جریحه دار می کنند در حالی که هیچ مسلمانی حاضر به آتش زدن کتب ادیان الهی نیست و این امر مهم برگرفته از ادب اسلامی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه فرد منافقی که اقدام به آتش زدن قرآن کرده از جاسوسان کشور صهیونیستی اسراییل است، گفت: نه تنها به مسلمان بلکه مسیحیان و یهودیان متشرع که خدا را می پرستند این عمل پست را محکوم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نیز در مدیریت سرزمین های اشغالی دچار مشکل شده و تظاهرات زیادی حتی در خود سرزمین های اشغالی علیه سیاست های ددمنشانه این رژیم شکل گرفته، ادامه داد: به همین دلیل سیاستمداران اسراییل به مزدوران خود در کشور سوئد دستور آتش زدن قرآن را داد تا با حساسیتی که در کشورهای مسلمان ایجاد می شود توجهات از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناه هتک حرمت قرآن از قتل و جنایت هم بالاتر است

گناه هتک حرمت قرآن از قتل و جنایت هم بالاتر است