مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-19بين الملل

موضوع یوفوها باید بررسی شود


سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک جلسه توجیهی هشدار داد که یوفوها در حال حاضر بر آموزش رزمی خلبانان جنگنده آمریکایی تأثیر می گذارند.

- سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک جلسه توجیهی هشدار داد که یوفوها در حال حاضر بر آموزش رزمی خلبانان جنگنده آمریکایی تأثیر می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، جان کربی (John Kirby) سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن گفت: ما می دانیم که برخی از این پدیده ها پیشتر روی محدوده تمرینی ما تأثیر گذاشته اند.

این نظرات، رویکرد جدیدی را از سوی کاخ سفید نشان می دهند که کارین ژان پیر (Karine Jean-Pierre) سخنگوی مطبوعاتی آن، پرسش های مربوط به موشک های رپتور رادارگریز اف-22 که در فوریه گذشته سه بشقاب پرنده را سرنگون کردند، رد کرد.

کربی که یک دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی آمریکا است، گفت که پرسش های بی پاسخ پیرامون یوفوها اکنون باید به عنوان یک مسئله قانونی تلقی شوند.

او در یک جلسه توجیهی که در کاخ سفید برگزار شد، به خبرنگاران گفت: وقتی خلبانان برای انجام دادن تمرین های هوایی تلاش می کنند و این اشیا را می بینند، در مورد ماهیت آنها مطمئن نیستند و این موضوع می تواند بر توانایی آنها برای تکمیل کردن مهارت هایشان تأثیر بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع یوفوها باید بررسی شود

موضوع یوفوها باید بررسی شود