مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-05ورزشي

تمجید و استقبال AFC از ایده های بخش اجتماعی فدراسیون فوتبال ایران


در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده های ایران استقبال شد.

- در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید مسئولیت اجتماعی از ایده های ایران استقبال شد.

در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید مسئولیت اجتماعی از ایده های ایران استقبال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، در این نشست احسان محمدی رییس دپارتمان مسئولیت اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته و دپارتمان در فصل گذشته فوتبال، به پرسش های نمایندگان AFC پاسخ داد.

محمدی گفت: فدراسیون فوتبال علاوه بر عملیاتی کردن استراتژی مسئولیت اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با حمایت دبیرکل و خانواده فوتبال تلاش دارد در فصل آتی علاوه بر اقدامات فرهنگی متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی کشور، در حوزه کاهش تصادفات رانندگی، ترویج تغذیه سالم، حمایت از توسعه فوتبال بانوان، زمینه سازی برای حضور افراد توانجو (معلول، نابینا و ناشنوا) در ورزشگاه ها و .

قدم بردارد.

نمایندگان AFC ضمن تمجید و استقبال از ایده های مطرح شده در این نشست عنوان کردند ایران می تواند با انجام این اقدامات به عنوان یک فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید و استقبال AFC از ایده های بخش اجتماعی فدراسیون فوتبال ایران

تمجید و استقبال AFC از ایده های بخش اجتماعی فدراسیون فوتبال ایران