مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اجتماعي

110 اخطاریه آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی همدان صادر شد


رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 110 اخطاریه آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده آب هوا و پسماند در استان همدان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، حجت الله لطفی افزود: این اخطاریه ها برای واحدهای آلاینده از جمله فروسیلیس، مرغداری، دهیاری ها، سنگ کوبی، کارخانه های سیمان، آسفالت، بیمارستان ها و کشتارگاه ها صادر شده است.

وی ادامه داد: پرونده های محیط زیستی سه ماهه نخست سال جاری شامل 18 پرونده تخلفی شکار و صید اعم از شکار قوچ وحشی، ماهی، تشی، گراز و .

، 12 پرونده تخلفی شامل تخریب و تصرف و تعلیف غیرمجاز در مناطق حفاظت شده استان، 18 پرونده تخلفی در حوزه محیط زیست انسانی اعم از آلودگی آب، هوا، پسماند و .

بوده که در مراجع قضایی در جریان افتاده است.

لطفی گفت: تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و معدنی موظف هستند مطابق با قوانین و مقررات محیط زیست اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از هرگونه آلودگی به عمل آورند در غیر این صورت حسب پایش و سنجش های صورت گرفته از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست و واحدهای تابعه، اخطاریه رفع آلایندگی با مهلت مناسب مطابق قانون صادر و در صورت عدم رفع آلایندگی واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 اخطاریه آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی همدان صادر شد

110 اخطاریه آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی همدان صادر شد