مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-24دانش

بورسیه دانشجو توسط گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان


گروه صنعتی ایران ترانسفو از میان دانشجویان دانشگاه زنجان، تعداد محدودی دانشجو در دو رشته مهندسی برق و مکانیک بورسیه تحصیلی می کند.

- ایسنا/زنجان گروه صنعتی ایران ترانسفو از میان دانشجویان دانشگاه زنجان، تعداد محدودی دانشجو در دو رشته مهندسی برق و مکانیک بورسیه تحصیلی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو با امضای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه زنجان با گروه صنعتی ایران ترانسفو مقرر شد این شرکت تعداد محدودی دانشجو در دو رشته مهندسی برق و مهندسی مکانیک بورسیه تحصیلی کند.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که عملاً پیش از این ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت وجود نداشته و یا به عبارتی دیگر بسیار ضعیف بوده است.

در این خصوص مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در مراسم انعقاد این تفاهم نامه با ابراز خرسندی از همکاری خوب دانشگاه زنجان در این زمینه، گفت: رتبه علمی دانشگاه زنجان در کشور بالاست و باید از این ظرفیت بالای علمی در راستای تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه استفاده کرد.

بهزاد ظهیری با اشاره به اینکه امضای تفاهم نامه با دانشگاه در خصوص بورسیه دانشجویان رشته های برق و مکانیک نخستین گام برای همکاری با دانشگاه است، افزود: امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد و تحولی در حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه دانشجو توسط گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان

بورسیه دانشجو توسط گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان