مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-12فرهنگي

شور زندگی در طنین موسیقی نواحی


اینجا تالار فرهنگ و هنر کرمان و این رقابت، شور زندگی در یک جشنواره هنری است ، جایی که ساز موسیقی نواحی در منطقه 5 کشور، به مدت سه شب کوک شد.

- خبرگزاری فارس کرمان/آمنه شهریارپناه: اینجا تالار فرهنگ و هنر کرمان و این رقابت، شور زندگی در جشنواره موسیقی نواحی است.

ثانیه ها و دقیقه هایی که می گذرد لبریز از لبخند است، از جنس پیشینه شیرین و نابی که شاید غبار سالها روی آن نشسته و ریتم آن را تغییر داده اما در بطن وجودمان، نقش همان نقش بوده و چشم اندازمان به دور دستهایی به بلندای تاریخ پر فراز و نشیب یک هنر می رسد.

هنری که هنرمندان ساده اما حماسی اش سختی ها کشیدند، زمین خوردند، زخم برداشتند و درد کشیدند تا سنت و اصالت را از میان هزاران راه دیگر حفظ و آن را از پیچ و خم های زیادی عبور دهند تا به دست نسل جدید برسد.

نسلی که شاید با موسیقی های مختلفی بزرگ شده و به حوزه های متفاوتی علاقه داشته باشد اما وقتی پای نواحی وسط می آید به احترامش بر می خیزد! صحنه های عاشقانه ای که کرمان در طول برگزاری جشنواره های مختلف نواحی کم به خود ندیده و حالا در شانزدهمین دوره آن، تالار فرهنگ و هنرش تکرار در تکرار همان صحنه های حماسی، احساسی و بی بدیل است.

 آغاز بزم فرهنگی کرمان در تالار فرهنگ و هنر این شهر ساز موسیقی نواحی در منطقه 5 کشور، از امشب به مدت سه شب در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور زندگی در طنین موسیقی نواحی

شور زندگی در طنین موسیقی نواحی