مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-07سياسي

چرا کسانی که در غدیرخم با امام علی(ع)بیعت کردند،پای بیعت نماندند


حجت الاسلام قرائتی در سخنانی به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع) پرداخته و به این سوال پاسخ داده است که چرا امت اسلامی پس از واقعه غدیر پای بیعت شان با امام علی علیه السلام نماندند؟ - حجت الاسلام قرائتی در سخنانی به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع) پرداخته و به این سوال پاسخ داده است که چرا امت اسلامی پس از واقعه غدیر پای بیعت شان با امام علی علیه السلام نماندند؟ به گزارش، حجت الاسلام قرائتی در سخنانی به مناسبت مهمونی 10 کیلومتری غدیر به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع) پرداخته است.

حجت الاسلام قرائتی مفسر قرآن در این خصوص گفت: در غدیر خم مردم تبریک گفتند و بیعت کردند و باید دید چرا بعد از هفتاد روز همه برگشتند؟ قرآن کتاب هدایت است و موارد زیادی دارد که مردم نا خودآگاه از مسیر خود بر می گردند.

فاذا رکبوا فی الفلک دعوا الله مخلصین له الدّین فلمّا نجّاهم الی البرّ اذا هم یشرکون قرآن می گوید انسان ها زمانی که سوار کشتی می شوند و در تلاطم است خدا را صدا می زنند اما وقتی که نجات پیدا می کنند از خدا روی بر می گردانند.

انسان چنین موجودی است.

وی ادامه داد: خداوند به موسی گفت با مؤمنین به سمت رودخانه برو و دیدند که پشت سر لشگر فرعون آمده است و در همان حال به خدا گفت: ان معی ربی سیهدین پیروان موسی با چشم خود دیدند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کسانی که در غدیرخم با امام علی(ع)بیعت کردند،پای بیعت نماندند

چرا کسانی که در غدیرخم با امام علی(ع)بیعت کردند،پای بیعت نماندند