مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-20اقتصادي

تولید بیش از 9 هزار تن انواع سبزی و صیفی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه 9 هزار و 200 تن انواع سبزی و صیفی در سطحی معادل 614 هزار و 200 مترمربع در استان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم شیرانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توسعه گلخانه ها، صنایع جانبی و وسایل جانبی در حوزه کشاورزی در استان توسعه پیدا می کند از همین رو ایجاد تشکل گلخانه داران برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید.

وی به تربیت نیروهای بومی جهت ساخت و ساز گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری، افزود: برنامه ریزی لازم جهت آموزش و تربیت کارشناسان و کارگران ماهر گلخانه ای همزمان با توسعه گلخانه ها از اولویت های مهم این حوزه است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده محصولات تولید شده توسط گلخانه های استان سبزی و صیفی بوده و صادرات فلفل به کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه انجام می شود.

شیرانی با بیان اینکه سالانه 11 میلیون گل شاخه بریده در 12 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری تولید می شود، عنوان کرد: همچنین 9 هزار و 200 تن انواع سبزی و صیفی در سال در سطحی معادل 614 هزار و 200 مترمربع از دیگر محصولات تولیدی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 9 هزار تن انواع سبزی و صیفی در چهارمحال و بختیاری

تولید بیش از 9 هزار تن انواع سبزی و صیفی در چهارمحال و بختیاری