مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-19سياسي

تشکیل پرونده برای برخی مسئولان به دلیل واردات کالای مشابه داخل


رییس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای برخی از مسئولان دولتی که علیرغم تولید یک محصول در داخل کشور، نسبت به واردات اقدام کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ذبیح اله خداییان در نشست با روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و معاونین وی، از این معاونت به عنوان موتور محرک دولت در بهره وری، به روز نمودن روش ها و استفاده از فناوری ها و شیوه های نوین در ارائه خدمات و تولید محصولات یاد کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تولید دانش بنیان، تصریح کرد که این معاونت می تواند در کنار همه بخش ها باشد و فناوری را در اختیارشان قرار دهد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه رشد قابل توجه شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر، لزوم پشتیبانی از این شرکت ها را مورد تاکید قرار داد و به تشکیل کارگروه دائمی حمایت از شرکت های دانش بنیان و صیانت از نخبگان در سازمان بازرسی اشاره کرد.

وی بخشی از اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت های دانش بنیان را ناظر بر آسیب شناسی مسائل و مشکلات این شرکت ها خواند و تاکید کرد که باید همه بخش های کشور برای نگهداشت نخبگان برنامه ریزی لازم را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای برخی مسئولان به دلیل واردات کالای مشابه داخل

تشکیل پرونده برای برخی مسئولان به دلیل واردات کالای مشابه داخل