مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-22بين الملل

بلینکن: نگرانی های زیادی درباره ایران داریم


وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما و بی اساس واشنگتن علیه ایران تاکید کرد که یکی از منافع تلاش برای بازگشت به برجام همسو شدن مجدد با متحدان اروپایی ایالات متحده بوده است.

- وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما و بی اساس واشنگتن علیه ایران تاکید کرد که یکی از منافع تلاش برای بازگشت به برجام همسو شدن مجدد با متحدان اروپایی ایالات متحده بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در یک پرسش و پاسخ در نشست امنیتی اندیشکده آسپن که در ایالت کلورادو برگزار شد به تکرار ادعاهای بی اساس واشنگتن علیه ایران و ماهیت برنامه هسته ای کشورمان پرداخت و گفت که ایالات متحده نگرانی های زیادی درباره ایران دارد.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، بلینکن مدعی شد: ما این نگرانی را داریم که ایران پس از برجام، تولید مواد شکافت پذیر را سرعت بخشیده است.

هر کاری که توافق به طور موثر برای متوقف کردن آن انجام داد، اکنون از بین رفته است و تلاش هایی که ما انجام می دادیم تا مطمئن شویم که زمان گریز هسته ای ایران در صورتی که تصمیم به تولید سلاح هسته ای بگیرند، اکنون به چند هفته کاهش یافته است.

بنابراین من یک نگرانی واقعی در مورد آن و همچنین اقدامات تحریک آمیز آنها در رابطه با برنامه هسته ای شان دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: نگرانی های زیادی درباره ایران داریم

بلینکن: نگرانی های زیادی درباره ایران داریم