مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-18سياسي

مشکل اصلی فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل انقلاب است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی کشور در حال حاضر فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی، - جبهه، جهاد و شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد پیش از ظهر سه شنبه در مراسم نبرد روایت ها و رونمایی از کتاب صوتی سید جلال در موزه دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: امام حسین (ع) در احیای دین پیامبر (ص) قیام خود را علیه ظالمان زمان انجام داد تا به همه اعلام کند که دین اسلام زنده و بالنده است.

وی عامل شکل گیری کربلا را بی بصیرتی امت خواند و خاطرنشان کرد: در عصر حاضر نیز انقلاب اسلامی به دور از وابستگی به نظام غرب و شرق راه عزت و شرف را در پیش گرفت تا همچون امام حسین (ع) جاودانگی و ماندگاری را تجربه کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: همان طوری که امام حسین (ع) با یزید بیعت نکرد، در این عصر نیز انقلاب اسلامی که ادامه نهضت حسینی است، حاضر نیست در برابر مستکبران غرب و شرق گردن خم کرده و یا سر ارادت به پیش آنها فرود آورد.

نیکزاد با قدردانی از حضور رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: شهدایی که استان های اردبیل و همدان تقدیم نظام اسلامی کرده اند، شهدای جاودانه و ماندگاری هستند که یاد و خاطره آنها در آثار مجلد به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل انقلاب است

مشکل اصلی فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل انقلاب است