مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-17حوادث

ماموران پلیس راه کیف حاوی 666 دلار را به صاحبش بازگردادند


مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، 666 دلار و 20 لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نوراله خادم رییس پلیس راه تهران اظهار داشت: به مناسب برگزاری جشنواره شاه توت روستای سولقان، واحد گشت خودرویی پلیس راه تهران به سر اکیپی سرهنگ مظفر بخشی، حین گشت زنی در محور امامزاده داوود متوجه یک عدد کیف پول جیبی مردانه در حاشیه جاده شده و بلافاصله برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد، کیف حاوی 666 دلار و 20 لیر ترکیه و تعدادی مدارک بانکی و هویتی است که بلافاصله با مالک آن تماس گرفته و کیف به مقر انتظامی انتقال یافت.

رییس پلیس راه تهران افزود: کیف پیدا شده با حضور مالک در پاسگاه پلیس راه تهران - شمال، با تنظیم صورت جلسه ای تحویل مالک آن شد و صاحب کیف ضمن ابراز خرسندی با تقدیر و تشکر از مأموران وظیفه شناس، از این یگان خارج شد.

سرهنگ خادم ضمن تقدیر و تشکر از امانتداری و پاک دستی این مأمور وظیفه شناس، خاطرنشان کرد: صداقت و امانت داری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه، امری ضروری است، وجود کارکنان صالح در بدنه سازمان نه تنها موجب رشد و تعالی پلیس می شود بلکه سبب دلگرمی بیشتر مردم و افزایش سرمایه اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران پلیس راه کیف حاوی 666 دلار را به صاحبش بازگردادند

ماموران پلیس راه کیف حاوی 666 دلار را به صاحبش بازگردادند