مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-25سياسي

ایده های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور حمایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید علی حسینی معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، - با اعلام فراخوان پلتفرم کانکت پلاس ، ایده های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید علی حسینی معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درباره این فراخوان، گفت: هدف پلتفرم کانکت پلاس ایجاد یک پل ارتباطی میان متخصصان و محققان ایرانی خارج از کشور با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داخلی برای ایجاد یک تعامل مثبت با ارزش افزوده در حوزه های مختلف علم و فناوری است.

وی افزود: امسال تمرکز ویژه ای بر بحث حمایت از ایده های فناورانه و نوآورانه وجود دارد و در این راستا فراخوان حمایت از هسته های فناور با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال انجام است.

حسینی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف مهم این فراخوان، حمایت از تولید محصولات فناورانه و خلاق و تأسیس شرکت در حوزه های مختلف علم و فناوری توسط متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور، در راستای افزایش تأثیرگذاری این متخصصان بر اکوسیستم فناوری کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور حمایت می شود

ایده های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور حمایت می شود