مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-09اقتصادي

چند میلیون نفر در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» حضور داشتند؟


دبیر ستاد مردمی «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» با اشاره به اینکه ارائه خدمات گروه های مردمی در مهمونی ده کیلومتری غدیر ستودنی بود، گفت: براساس آمار ما از مراجع ذی صلاح نزدیک به چهار میلیون نفر در این مهمونی بزرگ حضور پیدا کردند.

- دبیر ستاد مردمی مهمونی 10 کیلومتری غدیر با اشاره به اینکه ارائه خدمات گروه های مردمی در مهمونی ده کیلومتری غدیر ستودنی بود، گفت: براساس آمار ما از مراجع ذی صلاح نزدیک به چهار میلیون نفر در این مهمونی بزرگ حضور پیدا کردند.

همچنین مشارکت های مردمی در پویش های مختلف با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.

ساسان زارع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آمار ما از مراجع ذی صلاح نزدیک به چهار میلیون نفر در این مهمونی بزرگ حضور پیدا کردند، البته پلیس راهور و شهردای تهران می توانند عدد دقیق تر را به ما اعلام کنند.

وی ادامه داد: یکی از بخش های مهم جشن عید غدیر، ارائه خدمات پذیرایی به مردم بود که نزدیک به 10 میلیون پرس غذای گرم و همچنین 20 میلیون از سایر پذیرایی ها در اختیار مردم قرار گرفت، ضمنا در پویش لقمه میلیونی نیز نزدیک به 500 هزار لقمه جمع آوری شد.

دبیر ستاد مردمی مهمونی 10 کیلومتری غدیر خاطرنشان کرد: در یکی از طرح های کمیته امداد برای اطعام مردم، مشارکت مردمی با 90 درصد افزایش نسبت به سال گذشته رو به رو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند میلیون نفر در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» حضور داشتند؟

چند میلیون نفر در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» حضور داشتند؟