مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-18اقتصادي

فارسی های خوش مصرف 12 میلیارد تومان پاداش گرفتند


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: طی حدود 2 ماه گذشته، مشترکان خوش مصرف در این استان حدود 12 میلیارد تومان پاداش گرفته اند.

- ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: طی حدود 2 ماه گذشته، مشترکان خوش مصرف در این استان حدود 12 میلیارد تومان پاداش گرفته اند.

علیرضا اسکندری گفت: دربازه زمانی اول خرداد تا 25 تیرماه، به مشترکان خوش مصرف توزیع برق فارس بیش از 122 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی پرداخت شده است.

به نقل از توزیع برق فارس، اسکندری با بیان اینکه مبلغ این پاداش ها در قبوض درج و مشترکان از قبض رایگان یا بستانکار برخوردار شده اند، گفت: دراین بازه زمانی، بیش از 190 هزار مشترک خانگی مشمول طرح پاداش خوش مصرفی شده اند که این تعداد در حدود30 درصد مشترکانی است که قبض برای آنان صادر شده است.

وی با بیان اینکه هنوز برای برخورداری از پاداش صرفه جویی وزارت نیرو، فرصت باقی است، ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پاداش صرفه جویی از ابتدای خردادماه آغاز شده است.

اسکندری گفت: مشترکان تا پایان شهریورماه فرصت دارند با رعایت موارد مدیریت مصرف، از مزایای طرح مشوق تابستانه و اهدای پاداش 20 برابری صرفه جویی وزارت نیرو، بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی های خوش مصرف 12 میلیارد تومان پاداش گرفتند

فارسی های خوش مصرف 12 میلیارد تومان پاداش گرفتند