مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-26حوادث

کاهش تلفات جاده ای در آذربایجان غربی در گروی افزایش ایمنی جاده و دقت رانندگان


امروزه ایمنی جاده ها به یکی از دغدغه های بزرگ تبدیل شده است چرا که تصادفات اثر مستقیمی بر زندگی مردم و بروز برخی بحران های اجتماعی دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی امروزه ایمنی جاده ها به یکی از دغدغه های بزرگ تبدیل شده است چرا که تصادفات اثر مستقیمی بر زندگی مردم و بروز برخی بحران های اجتماعی دارند.

بدون تردید راه ها و وضعیت هندسی و فنی آنها نقش مهمی در وقوع تصادفات دارند، شناسایی و اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز نیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی، کاهش ترافیک و کاهش تصادفات و خسارت های جانی و مالی دارد.

آذربایجان غربی به دلیل شرایط کوهستانی، دارای نقاط حادثه خیز بسیاری است، همین امر موجب بالا بودن آمار تصادفات جاده ای در استان شده است.

هرچند در سال های اخیر عملیات عمرانی بسیاری در جهت ایمن سازی و توسعه جاده های درون شهری و برون شهری و حذف نقاط حادثه خیز انجام شده اما با این وجود همچنان در طول روز شاهد بروز تصادفات در جاده ها هستیم؛ چنانچه در کمتر از 10روز گذشته در یکی از محورهای استان محور ارومیه به سلماس 2 تصادف شدید رخ داد که منجر به کشته و زخمی شدن 10نفر شد، همین امر موجب شد مطالبات عمومی جهت تسریع در حذف نقاط حادثه خیز استان بیش از قبل افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات جاده ای در آذربایجان غربی در گروی افزایش ایمنی جاده و دقت رانندگان

کاهش تلفات جاده ای در آذربایجان غربی در گروی افزایش ایمنی جاده و دقت رانندگان