مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-02ورزشي

در فصل تابستان، چگونه ورزش کنیم؟


بر ایمنی، بهداشت و سلامت اماکن ورزشی نظارت داریم و با تمام توان باشگاه ها، استخر ها، مدارس فوتبال، مدارس شنا و سایر اماکن ورزشی را رصد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، به صورت طبیعی تعداد افرادی که به ورزش روی می آورند، افزایش می یابد؛ در این شرایط توجه به نکات آموزشی در خصوص ورزش در گرم ترین فصل سال اهمیت فراوانی دارد.

دمای طبیعی بدن حدود 37 درجه سانتی گراد می باشد که تحت تاثیر تغییرات دمای محیط و فعالیت بدنی قرار می گیرد؛ هنگام ورزش کردن از عضله ها گرما تولید و آزاد می شود که بالا رفتن دمای بدن را به دنبال دارد.

برای مدیریت افزایش دمای بدن، ضربان قلب بالا می رود، خون رسانی به ارگان های داخلی بدن کاهش و خون رسانی به سطح پوست افزایش می یابد در نتیجه گرما از طریق پوست آزاد می شود؛ همچنین عرق کردن هم برای کمک به پایین آوردن دمای بدن آغاز می شود.

بهترین ساعات برای ورزش کدامند؟ مهدی محمدی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص فعالیت های ورزشی در فصل تابستان اظهار داشت: با شروع فصل گرما و تعطیلات مدارس و دانشگاه ها، تعداد علاقه مندان به ورزش افزایش می یابد از این رو رعایت نکات مربوط به بهداشت ورزشی اهمیت بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فصل تابستان، چگونه ورزش کنیم؟

در فصل تابستان، چگونه ورزش کنیم؟