مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-27سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره شعر «فرمانده محبوب» +اسامی


اولین جشنواره شعر استانی «فرمانده محبوب» با محوریت سردار شهید محمد جعفر سعیدی، شهید شاخص استان بوشهر در سال 1402 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، غلامرضا ابراهیمی دبیر جشنواره شعر استانی فرمانده محبوب عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت و کدگزاری و ارزیابی اشعار، برگزیدگان مرحله اول جشنواره شعر فرمانده محبوب معرفی شد.

وی بیان کرد: این جشنواره، با همت ستاد بزرگداشت سردار شهید محمدجعفر سعیدی برای نخستین بار در سطح استان بوشهر برگزار می شود؛ در همین رابطه پوستر فراخوان جشنواره از اوایل خرداد تا 20 تیرماه 1402 به طور گسترده در مطبوعات و رسانه های مجازی منتشر که در مدت دو ماه با استقبال کم نظیر شاعران آیینی بوشهر روبرو شد.

ابراهیمی گفت: در این مدت حدود 200 اثر از 90 شاعر آیینی استان بوشهر در ژانرهای مختلف شعر کلاسیک، آزاد، گویشی و کودک و نوجوان به ترتیب از شهرستان های دشتی، بوشهر، گناوه، دیلم، دیر ، دشتستان و تنگستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره شعر استانی فرمانده محبوب اظهار کرد: رسالت داوری این دوره از جشنواره را غلامحسین دریانورد و غلامرضا ابراهیمی از چهره های نام آشنای شعر آیینی، حوزه پژوهش و نقد ادبی استان از دو شهرستان دشتی و گناوه (زادگاه و مدفن سردار شهید سعیدی) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره شعر «فرمانده محبوب» +اسامی

معرفی برگزیدگان جشنواره شعر «فرمانده محبوب» +اسامی