مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09اقتصادي

اعلام شرایط و زمان افتتاح قطعه 3 آزاد راه تهران شمال


منطقه 3 آزاد راه تهران شمال که سخت ترین قطعه آن نیز هست، در صورت اختصاص سالانه 10 هزار میلیارد تومان تا 5 تا 6 سال دیگر به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  مهندس خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفتگو با رادیو اقتصاد درباره ساخت آزاد راه تهران شمال گفت: منطقه 3 این آزاد راه که سخت ترین قطعه آن نیز هست ، در صورت اختصاص سالانه 10 هزار میلیارد تومان تا 5 تا 6 سال دیگر به پایان می رسد .

سوال: امروز یکی از روزنامه ها گزارش تحلیلی و تحقیقی را منتشر کرد که خیلی جالب بود ، یک نمایه بسیار روشنی از وضعیت آزاد راه تهران شمال را داد ولی من همچنان حرف خودم می زنم معتقدم که نشانه های فراوانی وجود دارد که ما می توانیم زودتر از 1410 آن را تمام کنیم و به کشور و مردم عزیزمان هدیه کنیم شما نظرتان چیست و آیا طرح های نیمه تمام دیگرهم هست بفرمایید؟ خادمی: طرح های نیمه تمام که فرمودید تعدادش زیاد هست، در حوزه زیرساخت های حمل و نقل کشور در حال حاضر حدود 350 هزار میلیارد تومان طرح های نیمه تمام داریم که دارد کار می شود و متوسط عمر این پروژه عملا با توجه به همین اعتباری که سالی 30 هزار میلیارد تومان هست خوب همین عددی هست که دوستان می فرمایند پروژه های راه سازی و پروژه های بزرگ عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط و زمان افتتاح قطعه 3 آزاد راه تهران شمال

اعلام شرایط و زمان افتتاح قطعه 3 آزاد راه تهران شمال