مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-03سياسي

خدمات رسانی پست در کردستان باید به روز شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان : گسترش و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی اداره کل پست استان در گرو استفاده از تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان : گسترش و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی اداره کل پست استان در گرو استفاده از تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا است.

ارسلان ازهاری، روز یکشنبه 11 تیر در دیدار با قاسم خداویسی مسئول اداره کل پست این استان با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفی خدمت رسانی این اداره کل به مردم شریف استان کردستان اظهار کرد: گسترش و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی اداره کل پست استان در گرو استفاده از تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا است.

وی با اشاره به گسترش مقوله تجارت الکترونیک در ایران اسلامی و لزوم دقت، سرعت و سلامت مرسولات پستی به عنوان یکی از زیر ساخت های اجتناب ناپذیر این حوزه افزود: مجموعه اداره کل پست استان کردستان به عنوان یکی از عناصر زیرساختی در توسعه و گسترش تجارت الکترونیک در استان کردستان لازم است با بهره گیری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های روز نسبت به تجزیه، ارسال و تحویل مرسولات پستی در کمترین زمان ممکن اقدام نماید چرا که این مهم می تواند گامی موثر در توسعه این تجارت جهانی و سودآوری اقتصادی و در نتیجه به نوعی کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی پست در کردستان باید به روز شود

خدمات رسانی پست در کردستان باید به روز شود