مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-18سياسي

سردار حسن زاده: اجلاسیه کنگره شهدای پایتخت در دهه اول بهمن برگزار می شود


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: یکی از موضوعات مهم امسال در تهران، برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت می باشد که قرار است 26 سال پس از اولین کنگره شهدای پایتخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نشست مشترک مدیران شهرداری و سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ امروز برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده در این نشست در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه محلات اسلامی اظهار کرد: از هم اکنون می توانیم فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تعلیم و تربیت را در 352 محله شهرداری شروع کنیم که لازمه آن این است که تفاهم نامه ای برای هم افزایی در محلات انجام شده و تا پایان سال، اقدامات لازم را در 100 محله از 352 محله اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که اقدامات ما در 352 محله انجام شد، حدود هزار و دویست محله بعنوان زیر محله های محلات بزرگ شهر تعریف شده که می تواند در لایه بعدی، اقدامات لازم را در آن محلات نیز انجام داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بیان کرد: در صورتی که این موضوع محقق شود، در 5 یا 6 سال آینده در روز عید غدیر، 1200 خیابان جشن غدیر برگزار خواهد شد که این جوشش باید از محلات اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: اجلاسیه کنگره شهدای پایتخت در دهه اول بهمن برگزار می شود

سردار حسن زاده: اجلاسیه کنگره شهدای پایتخت در دهه اول بهمن برگزار می شود