مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:172023-07-04اقتصادي

صدور کارت صنعت گری برای 72 زندانی خراسان جنوبی


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: 72 کارت صنعتگری برای زندانیان استان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی عبدی، مدیر کل زندان های خراسان جنوبی امروز در جلسه هیئت اجرایی بنیاد تعاون خراسان جنوبی با تاکید بر تلاش های بی وقفه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان اظهارداشت: خوشبختانه با تلاشی که در این حوزه صورت گرفته شاهد افزایش 22 درصدی اشتغال و افزایش 10 درصدی حرفه آموزی در زندان های استان هستیم.

وی بابیان این که انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با ادارت مرتبط صورت گرفته است افزود: همچنین 204 دوره مهارت آموزی با بهره مندی 3هزار و 159 زندانی در استان برگزار شد.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با اشاره به صدور کارت صنعتگری برای 72 زندانی در استان گفت: کارگاه حوله بافی در اندرزگاه زنان، کارگاه ریسندگی در بازداشتگاه عمومی، کارگاه قالی باقی و کارگاه رشته بری راه اندازی شده که از دیگر اقدامات در حوزه اشتغال زندانیان در استان بوده است.

  عبدی از کسب رتبه برتر در حوزه اشتغال زندان های استان در کشور خبر داد و افزود: در این رتبه بندی رشد 53 درصدی اشتغال ،جذب 50درصدی تسیهلات کارآفرینی برای زندانیان، رشد 35 درصدی دستمزد پرداختی و پوشش 36 درصدی اشتغال نسبت به جامعه هدف مؤثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت صنعت گری برای 72 زندانی خراسان جنوبی

صدور کارت صنعت گری برای 72 زندانی خراسان جنوبی