مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-27حوادث

کلاهبرداری با حواله صوری خودرو


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری فردی 25 ساله که با تنظیم صوری حواله خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، توسط مأموران کلانتری 13 شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعتراض تعدادی زیادی از شهروندان از شخصی به اتهام کلاهبرداری و مراجعه به محل سکونت وی، مأموران کلانتری 13 پس از هماهنگی قضایی با ترفندهای خاص پلیسی فرد مذکور را قبل از متواری شدن دستگیری می کنند.

ساکی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات مشخص شده متهم با تنظیم قراردادهای صوری حواله خودرو و با دریافت مبالغی از تعداد زیادی از مالباختگان به آنها قول تحویل خودرو در مدت سه و شش ماه را داده است.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر مشخص شد نامبرده به منظور جلب اعتماد مالباختگان به صورت چک اقدام به خرید خودرو از نمایشگاه خودرو و تحویل به یکی از خریداران کرده و به این ترتیب تحویل گیرنده با توجه به وضعیت خودرو در کشور به صورت ناخواسته اقدام به تبلیغ در راستای قانونی بودن حواله های صوری کرده و از طرف دیگر خریداران بیشتری برای ثبت نام خودرو به نامبرده مراجعه کرده اند.

ساکی تأکید کرد: پس از گذشت مدتی با توجه به سررسید تاریخ تحویل خودروها و ناتوانی متهم در عمل به تعهدات خود، مشخص شد که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با حواله صوری خودرو

کلاهبرداری با حواله صوری خودرو