مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-11فرهنگي

جهانی شدن جشنواره تئاتر قدمگاه


یزد_ مدیرعامل موسسه منادیان مباهله با تاکید بر جهانی شدن جشنواره تئاتر قدمگاه، استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم دینی را کارساز و تأثیرگذار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی انسانی در حاشیه برگزاری رویداد هنری مباهله در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری رویداد هنری مباهله و به ویژه افزودن بخش تئاتر به آن اظهار داشت: بخش تئاتر این رویداد با نام قدمگاه، قابلیت جهانی شدن و برگزاری به صورت بین الملی هم دارد.

وی درباره رخداد مباهله ادامه داد: متأسفانه مباهله تا امروز آن گونه که شایسته است شناخته نشده و برگزاری چنین رویدادهای هنری به معرفی آن کمک بسیاری می کند.

انسانی بیان کرد: امسال، برای ششمین دوره است که جشن مباهله برگزار می شود و سعی کردیم در بزرگداشت این روز، از چهارچوب سالن جلسه و حسینیه خارج شویم و با رویکردی نو به آن بپردازیم.

وی افزود: باید جامعه مخاطب امروز را بشناسیم و به تناسب نیاز او برایش برنامه ریزی کنیم و باورمان این است که زبان هنر و استفاده از ابزار هنری برای انتقال مفاهیم، کارساز و تأثیرگذار است؛ از این رو در زمینه ساخت انیمیشین و فیلم بلند سینمایی اقداماتی انجام دادیم و از حوزه موسیقی و جمع خوانی و سرود هم غافل نشدیم و در آن زمینه هم تولیداتی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی شدن جشنواره تئاتر قدمگاه

جهانی شدن جشنواره تئاتر قدمگاه