مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-17فرهنگي

از ساخت «بچه» تا «هل پوک» و ماجراهای «مبارک»


ساخت فیلم کوتاه «بچه»، تدوین فیلم کوتاه «کارخانه بوی مرگ می­داد»، «هل پوک» در تماشاخانه ایرانشهر و همکاری خانه موزه خیمه شب بازی ایران و موزه دکتر معین از جمله رویدادهای هنری این روزهاست.

- ساخت فیلم کوتاه بچه ، تدوین فیلم کوتاه کارخانه بوی مرگ می­داد ، هل پوک در تماشاخانه ایرانشهر و همکاری خانه موزه خیمه شب بازی ایران و موزه دکتر معین از جمله رویدادهای هنری این روزهاست.

فیلم کوتاه بچه به تهیه کنندگی ابراهیم ایرج زاد و کارگردانی مهسا شاکری ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، در خلاصه داستان بچه آمده است: پسربچه ای به دلیل جدایی پدر و مادرش مجبور است پس از مهدکودک یک روز را با مادر و روز دیگر را با پدرش سپری کند… ابراهیم ایرج زاد که در کارنامه خود ساخت چندین فیلم کوتاه و فیلم های بلند تابستان داغ و عنکبوت را دارد به تازگی فیلم کوتاه بچه را تهیه کنندگی کرده است.

مهسا شاکری اولین فیلم کوتاه خود را در سال 1396 به نام آن روز و بعد از آن دومین فیلم کوتاه خود به نام خطای 404 با موضوعیت همه گیری کرونا را در سال 1400 ساخته است.

این فیلم در جشنواره تسالونیکی و استار به نمایش درآمد و برنده بهترین فیلم با موضوع کووید در جشنواره کن ورد 2021 در ماه سپتامبر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت «بچه» تا «هل پوک» و ماجراهای «مبارک»

از ساخت «بچه» تا «هل پوک» و ماجراهای «مبارک»