مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08اقتصادي

جایگاهداران خواستار ورود رییس جمهور به موضوع حق العمل جایگاه ها شدند


جایگاه های سوخت با زیان انباشته مواجهند و شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد رایزنی ها برای واقعی سازی و اعلام میزان حق العمل 1402 جایگاه ها بدون ورود شخص رییس جمهور به مساله محقق نمی شود.

- رییس صنف جایگاه داران کشور گفت: جایگاه های سوخت با زیان انباشته مواجهند و شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد رایزنی ها برای واقعی سازی و اعلام میزان حق العمل 1402 جایگاه ها بدون ورود شخص رییس جمهور به مساله محقق نمی شود.

ما به دولت سیزدهم امیدواریم و انتظار داریم ناجی جایگاه داران و شصت هزار نفر کارکنانشان باشند.

اسدالله قلیزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه افزایش حق العمل جایگاه ها در سال قبل با رشد تورم در این بخش و طرح های متعدد مربوط به سهمیه بندی سوخت تاثیر خود را از دست داد و افزایش های ناچیز دهه قبل هیچ پایه کارشناسی و مبنای درست نداشت و تورم موجود در آن سال زیان انباشته جایگاه ها را به شدت افزایش داد، اظهار کرد: تلاش های بسیاری برای مستندسازی وضعیت جایگاه ها جهت اقناع دولت جدید انجام دادیم و راهکارهایی هم ارائه کردیم و خوشبختانه رویکرد خوبی را از سوی دولت شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در حالیکه شرکت های تابعه وزارت نفت، جایگاه داران و این مجموعه صنفی متفق القول هستند که امسال نیاز به افزایش منطقی و واقعی سازی حق العمل داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاهداران خواستار ورود رییس جمهور به موضوع حق العمل جایگاه ها شدند

جایگاهداران خواستار ورود رییس جمهور به موضوع حق العمل جایگاه ها شدند