مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01ورزشي

رستم و سهراب وزنه برداری در خط پایان/ آخر شاهنامه خوش نبود!


سهراب مرادی و کیانوش رستمی ستاره های سابق تیم ملی وزنه برداری ایران سرنوشت متفاوتی را در پایان دوره کاری خود رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو ستاره وزنه برداری ایران که از جمله ورزشکاران پرافتخار کشورمان هم محسوب می شوند به پایان راه رسیدند با این تفاوت که سهراب مرادی خودش تصمیم گرفت از دنیای وزنه برداری خداحافظی کند، اما کیانوش رستمی برای خداحافظی هنوز تصمیم کادرفنی را نپذیرفته و چالش بین او و فدراسیون وزنه برداری ادامه دارد.

سهراب مردادی در خردادماه سال 98 با مصدومیت نسبتاً شدید از ناحیه کتف مواجه شد؛ چهار سال برای رسیدن به روزهای اوج تلاش کرد تا رؤیای حضور در المپیک پاریس را به واقعیت تبدیل کند اما نشد و کتف آسیب دیده بیش از این او را یاری نکرد.

این قهرمان وزنه برداری ایران در آخرین رکوردگیری تیم ملی وقتی با پرچم قرمز داوران روبه رو شد بزرگترین تصمیم زندگی حرفه اش را گرفت و به نقطه پایان فکر کرد.

در نهایت با اعلام رسمی سرمربی تیم ملی سهراب به روزهای حضورش روی تخته به عنوان ورزشکار پایان داد تا یک خداحافظی به موقع را در کارنامه حرفه ای خودش ثبت کند.

کیانوش رستمی و سهراب مرادی هر دو در المپیک لندن و ریو حضور داشتند اما راهی که این دو قهرمان بعد از المپیک ریو در پیش گرفته اند کاملاً متفاوت بود؛ یکی به بیراهه رفت و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم و سهراب وزنه برداری در خط پایان/ آخر شاهنامه خوش نبود!

رستم و سهراب وزنه برداری در خط پایان/ آخر شاهنامه خوش نبود!