مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-25اقتصادي

جریمه 14 هزار میلیارد ریالی متخلفان در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بررسی 11 هزار پرونده تخلفات و جریمه بیش از 14 هزار میلیارد ریالی متخلفان در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سالاری صبح یکشنبه در نشستی خبری در خصوص این خبر بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 11 هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شده و پس از بررسی های صورت گرفته متخلفان بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال جریمه شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 711 اکیپ نظارت در استان فارس تشکیل شده و بالغ بر یک هزار و 266 مورد بازرسی نیز صورت گرفته است.

غلامرضا سالاری با بیان اینکه این بازرسی ها با هدف پایش و نظارت بر تولید و عرضه کالاهای اساسی و برخورد با گران فروشی، از کلیه واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی، گردشگری، و انبارها انجام شده افزود: در این بازرسی ها هزار و 133 پرونده تخلف تشکیل و 211 واحد صنفی نیز به دلیل گران فروشی و تکرار تخلف پلمب و نصب پارچه شده اند.

سالاری در خصوص پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی فارس نیز بیان کرد: بیش از 11 هزار و 827 مورد پرونده تخلف در استان فارس تشکیل شده که جریمه ریالی این پرونده ها بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال عنوان شده است.

وی با اشاره به صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و همچنین بهداشت، دارو و درمان، از رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 14 هزار میلیارد ریالی متخلفان در فارس

جریمه 14 هزار میلیارد ریالی متخلفان در فارس