مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-04دانش

گلایه دبیر جشنواره فارابی از برگزاری جشنواره های متعدد علوم انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست خبری چهاردهمین دوره جشنواره فارابی که امروز برگزار شد، - رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: وقتی جشنواره معتبری مانند جشنواره فارابی وجود دارد و سیستم داوری معتبری دارد نباید جشنواره و یا سایر جشنواره ها در حوزه علوم انسانی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست خبری چهاردهمین دوره جشنواره فارابی که امروز برگزار شد، گفت: قله فعالیت های پژوهشی در علوم انسانی ارائه نظریه است.

باید دانست که نظریه پردازی کار هر کسی نیست و نظریه های سست و به دور از حقیقت کنار گذاشته می شوند و تنها بخشی از نظریات مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ممکن است هر چند سال یکبار هم در 16 رشته علوم انسانی نظریه تولید نمی شود اگر جذب اساتید کیفی تر شود باز هم انتظار نداریم تمامی اساتید نظریه پرداز باشند اما انتظار این است که بتواند در نظریه های ماندگار مشارکت داشته باشد و سهم مناسبی در ایجاد نظریه مناسب داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دبیر جشنواره فارابی از برگزاری جشنواره های متعدد علوم انسانی

گلایه دبیر جشنواره فارابی از برگزاری جشنواره های متعدد علوم انسانی