مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-19اقتصادي

صدور 46 هزار مجوز از درگاه ملی مجوزها در هرمزگان


مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: متقاضیان دریافت مجوز، فقط به صورت برخط (آنلاین) درخواست خود را در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی هرمزگان، مهدی دسینه مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان امروز اظهار کرد: مردم همیشه از فرایند طولانی مدت صدور مجوزها و فرآیندها و رفت و برگشت های بسیار طولانی بین دستگاه ها گلایه مند بودند؛ به عنوان مثال فردی مراجعه می کرد برای صدور یک مجوز بلوک زنی و به او اعلام می شد باید مدرک فنی و حرفه ای داشته باشی که شاید اصلاً این مدرک وجود خارجی هم نداشت.

1800 مجوز در درگاه ملی مجوزها وی با بیان اینکه در حال حاضر 1800 مجوز در درگاه ملی مجوزها وجود دارد، اظهار کرد: صدور مجوز به شیوه قبل در برخی مواقع باعث امضاهای طلایی در دستگاه ها و ایجاد فساد می شد و در این راستا قانونگذار در راستای حذف این موارد، تکلیفی را به عهده ی وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان نماینده دولت می گذاشت مبنی بر اینکه درگاهی تحت عنوان درگاه ملی مجوزها را راه اندازی کند.

دسینه بیان کرد: این موضوع در استان هرمزگان به نمایندگی از وزارت امور اقتصاد دارایی و دولت تحت عنوان بدون حضور، بدون کاغذ اجرا شد و تنها مرجع و درگاه رسمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 46 هزار مجوز از درگاه ملی مجوزها در هرمزگان

صدور 46 هزار مجوز از درگاه ملی مجوزها در هرمزگان