مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13سياسي

ترویج مصرف مخدر صنعتی برنامه دشمن در جنگ شناختی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سوق دادن افراد معتاد به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی از برنامه های دشمن در جنگ شناختی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سوق دادن افراد معتاد به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی از برنامه های دشمن در جنگ شناختی است.

  سید محمدرضا طالبی امروز پنج شنبه 22 تیر در کارگروه اجتماعی و فرهنگی که با حضور معاون حقوق مالکیت فکری و دبیر مرجع ملی کودک وزارت دادگستری برگزار شد، با اشاره اینکه اعتبارات خوبی در سفرهای رییس جمهور به استان ها اختصاص می دهند که این ها بیشتر در حوزه عمرانی است و باید به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری شود، گفت: بیشتر اعتبارات حوزه فرهنگی هم حتی باز در مورد پروژه های نیمه تمام فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سوق دادن افراد معتاد به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی از برنامه های دشمن در جنگ شناختی است، گفت: دشمن قصد دارد نوجوان و کودک ما را درگیر مواد مخدر کند و از این طریق به اهداف خود در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی برسد.

طالبی با بیان اینکه چنانچه در حوزه منابع انسانی کارآمد نداشته باشیم زیرساخت اقتصادی و عمرانی کارکرد اصلی خود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مصرف مخدر صنعتی برنامه دشمن در جنگ شناختی است

ترویج مصرف مخدر صنعتی برنامه دشمن در جنگ شناختی است