مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-18سياسي

روایت راویان پیشرفت از آخرین وضعیت زیرساخت های درمانی استان قزوین


در جریان برپایی تور رسانه ای «اردوی راویان پیشرفت»، خبرنگاران قزوینی از پروژه های زیرساختی حوزه سلامت استان بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه ها قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، تور رسانه ای بازدید از پروژه های زیرساختی حوزه سلامت استان قزوین با عنوان اردوی راویان پیشرفت با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

محمد علی معصومی فر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جریان برپایی این تور در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم و اساسی استان قزوین کمبود تخت های بیمارستانی و فرسودگی آن ها به ازای تراکم جمعیتی است که سالیان متمادی است گریبان گیر استان قزوین شده است.

وی با اشاره به قدمت 100 ساله بیمارستان 22 بهمن قزوین گفت: با توجه به اینکه بیمارستان 22 بهمن تنها مرجع تخصصی رسیدگی به بیماری های روان پزشکی است قدمتی بالغ بر 100 سال داشته و آغاز به کار آن به سال 1302 باز می گردد.

این مسوول ادامه داد: بیمارستان دولتی بوعلی سینا قزوین نیز 75 امین سالگرد افتتاح و اجرای کار خود را پشت سر گذاشته و دچار فرسودگی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه ساخت بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین با هدف رفع کمبود و فرسودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت راویان پیشرفت از آخرین وضعیت زیرساخت های درمانی استان قزوین

روایت راویان پیشرفت از آخرین وضعیت زیرساخت های درمانی استان قزوین