مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-14سياسي

لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در جامعه


امام جمعه رودسر بر لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: گفتگو با مردم می تواند در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودسر با اشاره به اینکه تقوا مهم ترین شعار و پیام نماز جمعه است، اظهار کرد: هر مؤمنی که به تقوا تکیه کند پس از مرگ دستانش خالی نخواهد بود.

وی به 21 تیرماه سال 1314 سالروز قیام و تجمع مردم مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: این روز به عنوان روز ملی عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

خطیب جمعه رودسر بیان کرد: در اجتماع زائران و مجاوران در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی در مخالفت با سیاست های ددمنشانه و ضد اسلامی رضاخان، بیش از 1600 نفر به خون کشیده شدند و آنچه موجب ماندگاری قیام مردم در مقابله با کشف حجاب رضاخانی شد، اتکا به ارزش های اسلامی و توان مردم و روحانیت است.

امام جمعه رودسر ادامه داد: دشمن با ترویج بی بند باری می خواهد اساس نظام الهی را مورد هدف قرار دهد اما مردم ما به میدان آمدند و از حقانیت دین و خون شهدا دفاع کردند.

امام جمعه رودسر بر لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: گفتگو با مردم می تواند در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأثیر گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در جامعه

لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در جامعه