مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-20فرهنگي

کوچ شاهانه، روایت جهانگردان از سفرشان به اصفهان منتشر شد


«اصفهان در حدیث دیگران» عنوان مجموعه کتاب هایی با مضمون روایت سفر جهانگردان به اصفهان است یکی از این کتابها با عنوان میراث کوچ شاهانه درباره منطقه جلفاست که درجلد هفتم به آن پرداخته شده است.

- اصفهان در حدیث دیگران عنوان مجموعه کتاب هایی با مضمون روایت سفر جهانگردان به اصفهان است یکی از این کتابها با عنوان میراث کوچ شاهانه درباره منطقه جلفاست که درجلد هفتم به آن پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سفرنامه ها و گزارش هایی که جهانگردان در ادوار گذشته در سفر به ایران نگاشته اند منبع مهم و ارزشمندی برای شناخت ایران زمین و تاریخ و فرهنگ و هنر و اجتماع آن به شمار می رود شهر اصفهان به جهت جایگاه برجسته و اهمیت بالایی که در ادوار مختلف به ویژه از دوره صفویه به بعد داشته؛ یکی از مقاصد سفر جهانگردان بوده و گزارش های متعددی از آن در سفرنامه های آنها آمده است.

یکی از کتاب هایی که به جمع آوری گزارش و سفرنامه جهانگردان پرداخته اصفهان در حدیث دیگران است که در هر جلد آن محله ها یا بناهای تاریخی این شهر از نگاه جهانگردان معرفی شده است.

کتاب هفتم از سری کتاب های اصفهان در حدیث دیگران با عنوان میراث کوچه شاهانه درباره منطقه جلفا و ارامنه اصفهان به روایت جهانگردان خارجی است که پژوهش و تألیف آن توسط دفتر مطالعات سرو به سفارش اداره گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ شاهانه، روایت جهانگردان از سفرشان به اصفهان منتشر شد

کوچ شاهانه، روایت جهانگردان از سفرشان به اصفهان منتشر شد