مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-25سياسي

تشویق به فساد و فحشا جرم است


رییس شعبه سه تجدید نظر اردبیل گفت: در اصلاح ماده 15 قانون جرایم تشویق به فساد، فحشا، خودکشی و مصرف مواد مخدر خود جرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله بهزاد عصر یکشنبه همزمان با هفته قوه قضاییه و در نشست با محوریت جرایم رایانه ای در اردبیل اظهار کرد: جرایم رایانه ای شامل بخش های مختلفی است که در هر حوزه برای جرم مشهود مجازات هایی نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: دسترسی غیرمجاز به داده های حفاظتی، شنود غیرمجاز، جاسوسی رایانه ای، جرایم شامل سرقت و کلاهبرداری رایانه ای و… از جمله جرم هایی است که برای آن مجازات هایی در قانون تعریف شده است.

رییس شعبه سه تجدید نظر اردبیل مراقبت خانواده ها را از فرزندان در جلوگیری از ورود به وقوع این جرایم را یادآور شد و گفت: در بین این جرایم سرقت و کلاهبرداری های رایانه ای شایع تر است و در کنار آن عده ای سعی می کنند با ارسال پیامک و یا رفتارهای مجرمانه دیگر در حوزه سرقت و کلاهبرداری رایانه ای ورود پیدا کرده و بسیاری از افراد را به دام بزه بیندازند.

بهزاد توجه به جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی را در قالب توهین، تهدید خانواده ها به انتشار عکس های خانوادگی یادآور شد و افزود: بیشترین جرایمی که در این حوزه شاهد هستیم مربوط به این بخش است و در کنار آن هتک حیثیت و نشر اکاذیب نیز بیشترین فراوانی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق به فساد و فحشا جرم است

تشویق به فساد و فحشا جرم است