مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-10اقتصادي

ورود صندوق بازنشستگی کشوری به اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان


صندوق بازنشستگی کشوری و بنیاد برکت تفاهم نامه ای با موضوع سرمایه گذاری برای اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان کشوری به ارزش هزار میلیارد تومان به امضاء رساندند.

- صندوق بازنشستگی کشوری و بنیاد برکت تفاهم نامه ای با موضوع سرمایه گذاری برای اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان کشوری به ارزش هزار میلیارد تومان به امضاء رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امضای این تفاهم نامه همکاری که با حضور نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد، استفاده از ظرفیت شرکت های زیرمجموعه صندوق برای تامین اشتغال فرزندان بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه، ترکی با اشاره به برنامه ریزی های خوب صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه اجتماعی، گفت: طبق این تفاهم نامه مقرر شد امسال با همکاری بنیاد برکت و سازمان فنی و حرفه ای به اشتغالزایی و کارآفرینی فرزندان بازنشستگان کمک کنیم.

وی ادامه داد: از آن جایی که یک مسئولیت اجتماعی در این حوزه بر عهده ما است، سعی شده که با همکاری برخی ارگان ها، نهادها و دستگاه های مسئول اقدام به ایجاد اشتغال برای فرزندان بازنشسته کشور کنیم.

ترکی بیان کرد: در این حوزه خدمت دو سویه است به طوری که صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه افرادی که تحت پوشش بنیاد برکت هستند از این خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود صندوق بازنشستگی کشوری به اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان

ورود صندوق بازنشستگی کشوری به اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان