مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04اقتصادي

52 هزار مشترک برق در خراسان شمالی پاداش گرفتند


مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: 52 هزار مشترک برق در خراسان شمالی به دلیل کاهش مصرف خود در خرداد ماه امسال، مشمول پاداش شدند که در قبض برق آن ها لحاظ شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: 52 هزار مشترک برق در خراسان شمالی به دلیل کاهش مصرف خود در خرداد ماه امسال، مشمول پاداش شدند که در قبض برق آن ها لحاظ شد.

حسن چاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 6 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی از طرح پاداش 20 برابری تابستانه این شرکت برای مشترکان خانگی اعمال شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مدیریت صحیح مصرف، این شرکت را در گذر موفق از پیک تابستان یاری می کند، ادامه داد: خوشبختانه مشترکان خانگی این شرکت با به کارگیری دستورالعمل های ساده، مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش طرح مشوق تابستانه در خرداد ماه شدند.

وی با بیان این که این پاداش بر روی صورت حساب حدود 52 هزار مشترک استان اعمال شده است، افزود: این مبلغ از پاداش صرفا مربوط به صورت حساب خرداد ماه جاری بوده که شامل 30 درصد از مشترکان می شود و در ادامه نیز، همه مشترکان می توانند تا پایان تابستان از این پاداش بهره مند شوند.

چاهی تاکید کرد: در همین راستا شرکت برق استان با ارائه خدمات 24 ساعته، تامین برق مستمر و مطمئن را برای مشترکان فراهم کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 هزار مشترک برق در خراسان شمالی پاداش گرفتند

52 هزار مشترک برق در خراسان شمالی پاداش گرفتند