مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:152023-06-22سياسي

اقدامات پیشگیرانه در سواحل رودسر برای جلوگیری از خطرات جبران ناپذیر


فرماندار رودسر با تاکید به فراهم کردن زمینه مناسب برای استفاده صحیح از دریا و تامین سلامت مردم گفت: تمام تلاش ها بر این است تا با مدیریت صحیح اجازه ندهیم جان مسافران و گردشگرانی که به فنون شنا آشنایی ندارند به خطر بیفتد بنابراین استقرار منجیان غریق در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به فصل تابستان و ورود مسافران و گردشگران از سراسر کشور به این شهرستان اظهار کرد: رودسر به دلیل شرایط آب و هوایی و داشتن دریا و جنگل میزبان مسافران زیادی در ایام تعطیلات است که این امر در اقتصاد منطقه موثری دارد.

  وی توجه به طرح های سالم سازی دریا و نصب علائم هشدار در مناطق خارج از طرح برای جلوگیری از حوادث و خطرات جبران ناپذیر را مورد تاکید قرار داد و افزود: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث و غریق های احتمالی نقش موثری دارد به همین جهت برای اجرای موفق طرح سالم سازی دریا هر 9 کمیته تشکیل شده موظفند همکاری های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

  فرماندار رودسر با تاکید به فراهم کردن زمینه مناسب برای استفاده صحیح از دریا و تامین سلامت هموطنان مان تصریح کرد: تمام تلاش ها بر این اصل استوار است تا با مدیریت صحیح اجازه ندهیم جان مسافران و گردشگرانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در سواحل رودسر برای جلوگیری از خطرات جبران ناپذیر

اقدامات پیشگیرانه در سواحل رودسر برای جلوگیری از خطرات جبران ناپذیر