مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-03سياسي

بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق برگزار می شود


مراسم بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق، همزمان با روز قلم و شب تولد او با عنوان «رفت، اما قلمش جاریست!» چهارشنبه 14 تیر در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

- مراسم بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق، همزمان با روز قلم و شب تولد او با عنوان رفت، اما قلمش جاریست! چهارشنبه 14 تیر در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق، اندیشمند معاصر همزمان با روز قلم و شب تولد او با عنوان رفت، اما قلمش جاریست! چهارشنبه 14 تیر با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، ادیبان، شعرا، اجرای موسیقی سنتی و عاشیقی آذربایجانی در فرهنگسرای امید، برگزار می شود.

حسین محمدزاده صدیق از استادان بنام و خستگی ناپذیر ایران، روزنامه نگار، مترجم و نویسنده شناخته شده قرن معاصر کشورمان است که از او بیش از 350 کتاب به یادگار مانده است.

از جمله آثار این مترجم، نویسنده و شاعر آذربایجانی می توان به ترجمه آثار و اشعار حضرت امام خمینی (ره) به زبان ترکی آذربایجانی، تصحیح و تحشیه دیوان اشعار و آثار شعرا و نویسندگانی چون صائب تبریزی، سید ابوالقاسم نباتی، ملأ محمد فضولی، ملأ محمد هیدجی، سید عظیم شیروانی، سید عمادالدین نسیمی، ملاپناه واقف، میرزا علی مجتهدی، معجز شبستری، شیخ صفی الدین اردبیلی، مرتضی قلی ظفر اردبیلی، اشعار ترکی مولوی، آثار ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق برگزار می شود

بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق برگزار می شود