مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-26بين الملل

اطلاعات: پوتین « رکب » خورد ، اما هنوز هم در اوکراین ، دست برتر را دارد


آنچه که در چند روز گذشته از شورش گروه مسلح واگنر به یکباره خبرساز و فراگیر شد، اگرچه هنوز ابهام های بسیاری دارد، اما در این ماجرا پوتین به یکباره « رکب » خورد! و این اتفاق مهم می تواند نقطه عطف جدیدی در جنگ طولانی در اوکراین باشد.

- اطلاعات: پوتین رکب خورد ، اما هنوز هم در اوکراین ، دست برتر را دارد آنچه که در چند روز گذشته از شورش گروه مسلح واگنر به یکباره خبرساز و فراگیر شد، اگرچه هنوز ابهام های بسیاری دارد، اما در این ماجرا پوتین به یکباره رکب خورد! و این اتفاق مهم می تواند نقطه عطف جدیدی در جنگ طولانی در اوکراین باشد.

نقطه عطفی که یا به مذاکره برای برقراری صلح و توافق طرفین منجر خواهد شد یا فاز جنگ را از این رخوت خارج می کند و بر شدت آن می افزاید.

اطلاعات نوشت: اولین پی آمد گزارش های خبری از شورش گروه مسلح واگنر به فرماندهی پریگوژین، کلید زدن جنگ روانی ـ خبری علیه شخص پوتین رییس جمهوری روسیه و دولت مستقر در مسکو بود.

  ساعتی بعد خبر دادند که گروه نظامی 50 هزار نفری واگنر که بارها وزیر دفاع روسیه و والری کراسیموف رییس ستاد کل ارتش روسیه را به بی کفایتی متهم کرده بود، با شعار عدالت خواهی به سوی مسکو در حرکت است!   پوتین در اوج شرایط جنگ روانی ـ خبری رسانه های غربی که شروع عملیات گسترده نظامی واگنر را انتشار می دادند، در تلویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات: پوتین « رکب » خورد ، اما هنوز هم در اوکراین ، دست برتر را دارد

اطلاعات: پوتین « رکب » خورد ، اما هنوز هم در اوکراین ، دست برتر را دارد