مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-29اقتصادي

آنچه در جلسه 4 ساعته استاندار با فعالان اقتصادی گذشت؛ مالیات کمر تولید را شکسته است


جلسه صنعتگران، معدنکاران و فعالان اقتصادی برگزار و فعالان این بخش در جلسه چهار ساعته مشکلات، خواسته ها و دغدغه های خود را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یاسوج، صنعتگران، معدن کاران و فعالان بخش اقتصادی در جلسه چهار ساعته با استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

دهقان به نمایندگی از بخش ساختمان گفت: نبود امنیت شغلی فعالان حوزه ساختمان در بخش فروش از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: ظرف 10 روز مصالح ما چندین برابر قیمت افزایش قیمت داشته و هیچ تضمینی در مواد اولیه نیست، بتن آماده را با قیمت 450 هزار تومان پیش فروش کردیم اما در کمتر از دو ماه بتن به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.

دهقان عنوان کرد: 60 درصد شهرک صنعتی سرابتاوه تعطیل بود و بدون تسهیلات بانکی واحدها را فعال کردیم اما شهرک فاقد زیرساخت است.

وی عنوان کرد: نبود تسهیلات بانکی و امنیت شغلی از جمله مشکلات ما است.

تهرانچی تولید کننده کولر با بیان اینکه امیدواریم در سفر دور دوم دولت نهایت بهره برداری انجام شود، پیشنهاد داد منطقه ویژه اقتصادی به خصوص در شهرک های صنعتی دیده شود.

وی همچنین از عدم همکاری دستگاه ها از جمله اداره کل اقتصاد و دارایی انتقاد کرد و گفت: وقتی سه قسط تولیدکنندگان معوق می شود و یا بدهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه 4 ساعته استاندار با فعالان اقتصادی گذشت؛ مالیات کمر تولید را شکسته است

آنچه در جلسه 4 ساعته استاندار با فعالان اقتصادی گذشت؛ مالیات کمر تولید را شکسته است