مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:592023-07-11سياسي

پیشنهاد ایران برای ایجاد آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهاد ایران برای ایجاد آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم به اتحادیه مجالس آسیاسی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نائب رییس مجمع اپسد، در جمع هیات های پارلمانی کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی (APA) که برای شرکت در اجلاس کمیته برنامه ریزی و بودجه مجالس آسیایی به ایران سفر کرده اند در محل دیوان محاسبات گفت: نظارت دیوان محاسبات بر اجرای قوانین زیست محیطی در قالب حسابرسی محیط زیست از جمله مواردی است که در جمهوری اسلامی ایران در حال اجراست و نتایج خوبی هم به دنبال داشته است.

نماینده مردم تهران در ادامه تاکید کرد: مشارکت موثر و فعالانه دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران در نظارت بر قوانین سه گانه قانون حفاظت از منابع آبزی ، قانون هوای پاک و معضل گردوغبار با محقق شدن حسابرسی های آسیب شناسانه و عملکردی، راهگشای بسیاری از معضلات و مشکلات در حوزه محیط زیست بوده است.

وی با اشاره به پیشنهاد و ابتکار مجلس شورای اسلامی ایران، برای تأسیس آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گردوغبار گفت: ایجاد این آژانس قطعا می تواند تأثیر بسیار موثری بر هماهنگ سازی فعالیت کشورها در مقابله با این پدیده ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایران برای ایجاد آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم

پیشنهاد ایران برای ایجاد آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم