مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-05سياسي

چه می شود که مردم از قلم نویسنده فاصله می گیرند؟


اگر نویسندگان و صاحبان بیان به سمت نوشته های علمی، منطقی و کارساز بروند، غفلت های اجتماعی کم شده و نوشته ها گرهی از زندگی مردم باز خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک نویسنده در خراسان جنوبی گفت: اگر نویسندگان و صاحبان بیان به سمت نوشته های علمی، منطقی و کارساز بروند، غفلت های اجتماعی کم شده و نوشته ها گرهی از زندگی مردم باز خواهد کرد.

حسین زنگویی که 40 سال از عمر خود را در حوزه نویسندگی گذاشته در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در فضیلت قلم همین بس که کاری برای نشر علم می کند و هرکجا که علم و عالم باشد روشنگری وجود دارد.

وی با بیان اینکه عالم وسیله ای است که نور را به دیگران منتقل می کند، افزود: دلیل اینکه چگونه می شود که علم و نوشته ها در جامعه ما نفوذ نمی کند این است که مردم و جامعه درگیر ظلمت و غفلت هایی هستند که شامل ظلمت معیشت، غفلت و دنیاگرایی و تحمل گرایی است.

این نویسنده با بیان اینکه این امور باعث می شود علم، کار عالم و قلم و نور دانش نتواند به سطوح پایین جامعه برسد و این موانع باعث می شود رابطه بین قلم و مردم محو شود، تصریح کرد: راه آن این است که مردم در زندگی خود تجدیدنظر کرده و گرفتاری و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نباید بهانه و وسیله ای برای ما باشد تا از آثار قلمی و اندیشه های واعظان خود را محروم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه می شود که مردم از قلم نویسنده فاصله می گیرند؟

چه می شود که مردم از قلم نویسنده فاصله می گیرند؟